Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- Ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- Ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Costul de
transport al returului prevăzut de către compania noastră, este de 35 de lei,
indiferent de tipul produsului care va fi returnat. Pentru produsele returnate
direct la showroom-ul companiei, nu se percep costuri.
Condiția pentru
ca un produs să poată fi returnat, este ca acesta să fie în aceeași stare în
care a fost primit de către cumpărător (reambalat corespunzător).
Vă aducem la
cunoștință că firma noastră nu acceptă returnarea produselor la care au fost
efectuate intervenții neautorizate, produse care prezintă urme de uzură, sau
care au fost folosite într-un mod necorespunzător, prezentând pe suprafața lor
zgârieturi, lovituri, arsuri sau produse cărora le lipsesc componente. Returul
se poate face doar în ambalajul original al producătorului, cu etichetele
inițiale intacte, certificatul de garanție, documentele cu care a fost livrat
produsul, iar dacă produsul a fost însoțit de cadouri, acestea vor fi returnate
la rândul lor.
Dacă se dorește
returnarea în condițiile achiziționării unor produse identice, clientul are
obligația de a se asigura că doar unul dintre produse a fost desigilat,
deoarece returul celorlalte produse va fi acceptat de către compania noastră,
doar dacă acestea vor fi sigilate.
Atenție! În cazul în care comanda a fost plătită cu cardul, suma va fi returnată clientului pe același card, în intervalul a maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
Pentru a
efectua returnarea unui produs, vă rugăm să completați formularul standard de returnare, pe care îl regăsiți pe acest site.
În cazul produselor cu dimensiuni oferite de către client (non-standard) compania nu își asumă răspunderea pentru eventualele informații eronate furnizate de către client, iar în acest context nu se acceptă returnarea, dimensiunile oferindu-se în totalitate pe propria răspundere a clientului, acesta având obligația de a-și asuma posibilele consecințe nefavorabile.