Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau serviciu expiră în termen de 14 zile de la:


Costul de transport al returului prevăzut de către compania noastră, este de 35 de lei, indiferent de tipul produsului care va fi returnat. Pentru produsele returnate direct la showroom-ul companiei, nu se percep costuri.

 

Condiția pentru ca un produs să poată fi returnat, este ca acesta să fie în aceeași stare în care a fost primit de către cumpărător (reambalat corespunzător).

 

Vă aducem la cunoștință că firma noastră nu acceptă returnarea produselor la care au fost efectuate intervenții neautorizate, produse care prezintă urme de uzură, sau care au fost folosite într-un mod necorespunzător, prezentând pe suprafața lor zgârieturi, lovituri, arsuri sau produse cărora le lipsesc componente. Returul se poate face doar în ambalajul original al producătorului, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție, documentele cu care a fost livrat produsul, iar dacă produsul a fost însoțit de cadouri, acestea vor fi returnate la rândul lor.

 

Dacă se dorește returnarea în condițiile achiziționării unor produse identice, clientul are obligația de a se asigura că doar unul dintre produse a fost desigilat, deoarece returul celorlalte produse va fi acceptat de către compania noastră, doar dacă acestea vor fi sigilate.

 

Atenție! În cazul în care comanda a fost plătită cu cardul, suma va fi returnată clientului pe același card, în intervalul a maxim 30 de zile de la acceptarea returului.


Rambursarea fondurilor se face în 10 zile de la primirea returului, prin transfer bancar în contul specificat de client. Se rambursează doar valoarea produsului, fără taxele de transport.


Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnata pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

 

Pentru a efectua returnarea unui produs, vă rugăm să completați formularul standard de returnare, pe care îl regăsiți pe acest site.

 

În cazul produselor cu dimensiuni oferite de către client (non-standard) compania nu își asumă răspunderea pentru eventualele informații eronate furnizate de către client, iar în acest context nu se acceptă returnarea, dimensiunile oferindu-se în totalitate pe propria răspundere a clientului, acesta având obligația de a-și asuma posibilele consecințe nefavorabile.